Lejki sprzedażowe w praktyce – jak zbudować zautomatyzowany system sprzedaży w oparciu o reklamę w Social Media
Pierwszy warsztat poświęcony w całości budowaniu efektywnych lejków sprzedażowych w oparciu o reklamę w Social Media. Warsztaty mają charakter całościowy tzn. wszystkie elementy (także techniczne) zostaną omówione krok po kroku (np. instalacja wordpress, instalacja landing page, konfiguracja landing page, instalacja piksela Facebook, budowa reklamy, sposób kodowania mailingu, itp.). W czasie 3 godzin warsztatu dowiesz się:
Jak zbudować profesjonalny landing page za darmo. W tej części Dawid omówi:
instalacja wordpress i wtyczek do budowy landing page (otrzymacie je za darmo),
instalacja wszystkich komponentów np. Google Analitics, Piksela Facebook,
instalacja i konfiguracja elementów mailingu, oraz samego systemu mailingowego,
spięcie wszystkiego w całość i uruchomienie gotowych stron przechwytujących.
Jak krok po kroku budować reklamę na Facebook nastawioną na wieloetapową sprzedaż twojego produktu. Szczególny nacisk będzie położony na:
format reklamy i dobór materiału reklamowego do modelu lejka sprzedażowego
minimalizacja kosztów reklamy
remarketing dynamiczny (piksele, sieci zbierania kontaktów, itp.)
tricki i patenty, które pozwalają ograniczyć kosz zapisu na listę mailingową do około 20 groszy za kontakt!
Jak budować lejki sprzedażowe dla własnych produktów oraz w oparciu o afiliacje. Wybrane zagadnienia:
systemy sprzedażowe
systemy budowy samo rozwijającej się listy mailingowej (powiększa się ona bez ingerencji z zewnątrz)
zasady doboru produktów do odsprzedaży poprzez afiliacje
System wysyłania mailingów. Gotowe schematy lejków sprzedażowych. W tej części Dawid omówi:
Jak budować listę mailingową na zasadzie wiralowości (lockery, budowa wirusowego zaangażowania użytkowników, itp.)
Jak i kiedy wysyłać mailingi, aby sprzedawały
Jak optymalizować systemy sprzedaży afiliacyjnej, aby z każdej złotówki zarobionej z afiliacji wydawać zaledwie 30 groszy na reklamę, która przyciągnie nowych klientów.
Technika dla laika: jak to zrobić, aby nasz mailing nigdy nie wpadł do spamu (indywidualne linki przeklikujące, IP, itp.)
Jak komunikować się z odbiorcami. Wybrane zagadnienia:
podstawy copywritingu sprzedażowego
płacenie zasięgiem za wartości
marketing wartości.
Webinary – zasady działania i sposób przeprwoadzenia, który pozwala maksymalnie zmonetyzować webinar. Wybrane zagadnienia:
Jak sprawić, aby 90% uczestników webinaru kupiło od nas produkt
W jaki sposób prowadzić webinar (dokładna instrukcja)
Jak spiąć webinar z lejkiem sprzedażowym
Jak optymalizoać czas webinaru i sposób komunikacji przed, w czasie i po webinarze.
Jak organizować webinary na Facebook (jak nadawać live korzystając z komputera, jak udostępniać pulpit w czasie webinaru, itp.)
Kwestie prawne (GIODO, regulaminy, polityki prywatności, itp.). Otrzymasz:
aktualną wiedzę
gotowe szablony dokumentów
instrukcję jak zgłosić bazę reklamową i listę mailingową do GIODO, aby nie było problemów
Uczestnicy otrzymają:
Wtyczki do WordPress na których będziemy pracować
Szablon regulaminu serwisu internetowego
Szablon polityki prywatności serwisu internetowego
Szablon polityki cookies serwisu internetowego
Chcę wziąć udział w warsztatach
Lejki sprzedażowe w praktyce – jak zbudować zautomatyzowany system sprzedaży w oparciu o reklamę w Social Media